lunam Evet devam ediyor ama bazı kurumlar inisiyatif müdürlüklere bıraktığı için uygulamayabiliyorlarmış diye okudum burada.
Bebek-C Ben geçen bizim müdüre ayak üstü ikinci dönem olmayacağım dedim neden dedi hamileyim hocam 2. Dönem başında 24. Haftam doluyor idari izin kullanacağım dedim tamam dedi.
Osge01 Devam ediyor ama bizim idareci ihtiyac halinde izin vermeyebilme yetkimiz var demisti .ama vermisti bana