Damla_2121 Merhaba kızlar 22 haftalık gebeyim ama bu bir aydr kuyruk sokumu ağrısı yasyorum ve oturmakta zorlanıyorum sizden bu durumu yaşayan varmı ne yapmalıyım banada bilgi veririn ☺️
ogrencianne35 Damla_2121 13.haftadan başladi doğum yapana kadar çektim o ağrıyı 6 aylık kızım zaman zaman gene oluyor erken doğum olabilir denildi bana 33 haftaya kadar iğne vuruldum zor bi gebelik yaşadım ağrılarım çok oldu ama erken de dogurmadim 😂
Btlfth Damla_2121 bugün sağlık ocağına gittim bende dedim idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi kan alıp bakılması lazım dedi
Babemom Damla_2121 bende de 14. Haftadan beri var, uzun süre oturamıyorum yumuşak zemin olsa bile. Benim gibi olanları görmek beni rahatlattı. Fark etmeden çanağı kırdık herhalde diyordum ben.
ressamistanne Damla_2121 o ağrı bende de vardı 2 hafta önce dışından sonra pppomdan kan geldi pıhtılı. Doktora gittim hemoroid dedi. Ağrı hala var
Damla_2121 Btlfth bn kan verdim çok az miktarda enfeksiyon göründü ama onuda su ićerek geçirebilir bence ama bunun idrar yolu enfeksiyonuyla alakalı olduğunu düşünmüyorum
Damla_2121 Babemom al bendende o kadar baya kötü hemde en fazla 5 dk oturabiliyorum sonra ya yön değiştirmem gerek yada ayağa kalkmam gerekiyor gerçekten çok kötü bir durum
kececix İlk hamileliğimde benim de oldu doğuma kadar sürdü. Doğumdan sonra da ara ara yaşadım. Ama hamilelikte çok kötüydü. Sizin de hamilelikten sonra geçecektir