tazeannecik1 anonimgelin Doktora gitmelisiniz bence azda olsa.. benimde olmuştu ben hemen gitmiştim canım geçmiş olsun 😘
tazeannecik1 anonimgelin Kese etrafında kanama vardı progestan vermişti birde kan uyuşmazlığı olduğu için iğne vurmuştu,1 haftaya düzeldi canım.. Hele kan uyuşmazlığı falan varsa kesin gitmelisin
Ummu_osman anonimgelin kanamanın miktarı önemli değil bence varsa dikkate almasın canım çoğalırsa keşke hemen gitseydim diyip pişman olma önlemini al tabi her şey Allah’ın taktiri
Canmyavrumm anonimgelin bendede gouyorum bazen ama gıttıgımde bıse yok dıyordu Sen ykınsn durumun musutse gıt hmen