kucukmucize12 Arkadaşlar 16. Haftadayım cinsiyet erkek dendi ne zman alışveriş yapmalıyım malum zamlar geliyor siz ne zamn başladınız
tazeannecik1 kucukmucize12 Kesin dediyse alınabilir bilmiyorum doktora güveniyorsanız renkli ultrasonla falan gördüyse alabilirsiniz
deletedmom87894 kucukmucize12 ben 6 haftalıkken başladım canım unisex şeyler aldım banada 16 da erkek dedi 2 yere gittim emin olunca bu sefer biraz daha erkeksi şeyler aldımbence başlayabilirsin çünkğ herşeye zam geliyor 2 ay önce 80 tl aldığım takım şimdi 100 olmuş
MukoT kucukmucize12 Ben bu kasim indirimlerini beklemistim herseyini o zaman tamamladim ☺️ suan 36+4deyiz ☺️☺️
inva kucukmucize12 Bence Detaylı ultrasona kadar unisex alışveriş yapın bebek kuveti, battaniyeleri,zıbın, ağız silme mendili, muslin bezleri vs alabilirsiniz bana önce kız denildi sonra erkek şuanda net erkek iyiki acele edip kız alışverişi yapmamışım😊
kucukmucize12 tazeannecik1 konuşamadık kendisiyle süpriz olacla diye kağıda yazıp verdi ultrason resmini ama bilemedim şimdi değişir mi
busbus94_ tazeannecik1 ben 2. Ayın içindeyken almaya başladım yeşil sarı . Çarsafını park yatağını anne çantasını 🤭 erkendi aslında ama cidden indirim buldukça almak lazım
Mrsyalcin Bence 20 haftalik olana dek bekleyin 16 erken gibi ama sizde çoook haklısınız zamlar gün geçtikçe artıyor bende daha şimdiler nasil alicam diye düşünüyorum 😔
kucukmucize12 Mrsyalcin ahhh sormayın bende indirim görünce alayım diyorum bir de ocakta %40 zam gelecekmiş kıyafetlere
kucukmucize12 deletedmom87894 çok haklısınız ya değişmez diye düşünüyorum çizmis organını ama ultrason resminde diğer randevum da ocakta
gamzeeyzc deletedmom87894 valla kesinlikle öyle bende şuan 6 haftalığım ve cinsiyeti olmayacak şeyler alıyorum çünki günbe gün fiyatlar artıyor alınmış alınmıştır
kucukmucize12 Aynen öyle arkadaşlar fiyatlar uçuyor 3-4 gün arasında bile baya fark var doktorumla konuşmadık süpriz olacaktı kağıda çizip vermiş erkek yazmıştı ama baya iyi bi doktor ne yapsam bilemedim
tomrisveannesi kucukmucize12 lcw ürünlerine zam yapmayacağını açıkladı bu sene için. Oradan alışveriş yapabilirisniz.
tazeannecik1 kucukmucize12 Anladım canım ben cinsiyet partisi yapmadığım için direk göstermişti 16. Haftada bize pipiyi bizde ona göre başlamıştık ufak tefek almaya dediğiniz gibi fiyatlar artıyor,emin değilseniz unisex şeyler almayı deneyin bi dahaki gidişinizde alırsınız net olarak o zaman
kucukmucize12 inva yani bizim doktorumuz biraz garantici net olmasa resim vermez dedi asistanı ama ben gene dediğiniz gibi yapayım
Nzlasln inva valla ben 14+4 de gittim bana çıkıntı var erkek dedi o günden beri alıyorum mecburum çünkü herşeye zam geliyor
diamond2635 kucukmucize12 ben 12. Haftamda cinsiyeti öğrenince hemen başladım.28. Haftada odası da geldi tüm hazırlıklarım bitti.Şimdi iyi ki yapmışım diyorum toplamda 10.000 ₺ kar etmiş oldum.
kucukmucize12 diamond2635 aaaaa me kadar güzel çok erken öğrenmişsiniz kız mı erkek mi sağlıkla büyüsün
Babycira diamond2635 Cokmerak ettim yeni dogacak bebeğe ne aldınız da aradaki fark bile on bin TL . Çok saskinim
bebeklibirisi kucukmucize12 yemin ediyorum aynı ben siz en azından cinsiyeti öğrenmişsiniz bizim o bile belli değil bakıp bakıp kaydediyorum ya sepete ekliyorum Trendyol sepetim şuan herhalde 22 bini buldu 😂😂 hangileri nasıl eleyip ne zaman alacağım hiç bir fikrim yok. Bir de tam birşey beğeniyorum etrafındakiler yok kullanışsız benim bilmem neyimin kızının gelininin amcanın oğlunun torununa bundan almışlar hiç memnun değilmiş sürekli böyleler kafam daha çok karışıyor 🙈
kucukmucize12 bebeklibirisi ayyy aynıyız valla hamilelik baştan asago çok zor valla Allah hepimizin yardımcısı olsun
diamond2635 kucukmucize12 erkek canım.Doktorumuz perinatolog dolayısıyla her seferinde detaylı ultrason gibi oluyor ondan erken öğrendik🥰Sağlıkla gelsin miniklerimiz inşallah♥️