Gamzeates Ygmur23_s benim de 7+4 ama mide bulantım inanılmaz 6 haftadan berii limon yiyince çok hafifliyor tavsiye ediyorum
Yanne Ygmur23_s 8+4 mide bulantım çoktu sürekli çıkarıyordum bu hafta başladı. Doktoruma söyledm prilam kullanıyorum gerçekten aşırı rahatladım bişeyler yiyebiliyorum en azından 🐣
Sdkkk 8+5 benimde 2 güne kadar çok fazlaydı mide bulantım ama şu 2 gündür olmuyor sizinde sürekli mi oluyor ara ara mı