Elfs https://resimyukle.io/r/TEHdF1Miih https://resimyukle.io/r/TEHdF1Miih Şifre:1234 Antalya’da oturuyorum Mayıs ortası gibi ya da sonu gibi doğum olacak allah nasip ederse bu ürünü almıştım bugün geldi ince havlu gibi penye şeklinde değil sıcak mı olur iade etsem mi karar veremedim o zamanlarda Antalya’da klima çalışıyor bu konuda var.
papatya-123 Elfs Biz de marmaristeyiz Haziranın sonuna doğru ısınıyor havalar. Bence çok kalın değildir içini ince giydirirsiniz öyle tamamlanır gibi geldi bana.
Hayal0102 Yeni doğunca üşür diyolar almışken kalsin bence serin olursa ya da klimalı yerde giydirirsin . Havalar da belli olmuyor artık yaz da geç geliyor