35SD28 Sizinde oluyor mu acaba? Şu an üzerimde battaniye var üstümde kalın niye buz gibi olur ki. Bazen sıcakcık yataktan kalksam da göbeğim soğuk oluyor. Normal mi sizce? Başına gelen ya da fark eden olduğu mu hiç?
Beyzan738 35SD28 benim de öle hiç ısınmaz göbeğim bacaklarım buz gibi altıma polar yada tayt gyiyorum elimi bı koyuyorum üst bacaklarıma buz gibii niye ısınmaz bilmem
35SD28 Beyzan738 benimde bazen öyle oluyor. Neden kaynaklanıyor acaba hiç doktora sormak aklıma gelmiyor. Gerçi ne der o daha şüpheli
Kubranur1234 Bende öyleyim göbeğim her zaman buz gibi bacaklarım ayaklarım hep donuyor oysaki battaniyenin altından hiç çıkmıyorm sonrada sancıdan duramıyorum
___Havva27 Benimde aynı ayaklarım ellerim buz gibi doktora belirttim kansızlık dedi 5 aydan sonra kan ilacı vericekmis şuan 5+4