Ocak2022 Selam kızlar, Ocak ayında doğum yapacağım kış bebeği olacak çekime, kontrole vs götürürken ne giydirilir yahu bu bebişlere 🤭🤭 tulum alsam yenidoğan rahat eder mi içinde ne olur bilemedim
Ecemk66 Ocak2022 ben de Ocak annesiyim astronot tulum aldım e bebekten bakabilirsiniz çok sıcak tutar
sumeyyearas Ocak2022 https://imgyukle.com/i/k0yZV8 https://imgyukle.com/i/k0ybjj Instagram bebelimani sayfasından aldım bunlari . 0 3 aylık gülen yüz tulum . Ve havlu çoraplar 0 6 aylık. Tavsiye ederim geldi ürünler çok beğendim.
2melekannesi_ Ocak2022 ben peluş tulumlardan aldım ince gelirse battaniyeyle de desteklerim diye düşünüyorum biraz da yaşadığınız yere göre değişir mesela istanbulda öyle çok kar kış olmuyor çok kalın olmasına gerek yok dedim ama bi doğu ilinde falan şart tabi kalın
Hayal0102 Ben de bekliyim burda🙋🏻♀️ battaniyeye sarmak yeterli gelir mi tulum mu giydirmek gerek düşünüyordum ben de
Ozge Ocak2022 https://imgyukle.com/i/k0CHax şu tarz şeylere bakabilisin. İçine de kalın tulum giyer mis.
Gzmhsyn Ocak2022 bende şubatta doğum yapicam almayı düşünmüyorum küçülürse bi işe yaramaz zaten önümüz yaz kaç ay giycek çocuk bunu
Ocak2022 Gzmhsyn dışarı çıkarırken ne yapacaksınız peki? Battaniyeye filan sarmak işe yarar mı bilmiyorum pusete koyacağız sonuçta kararsız kaldım bende 😔
Nilufar_1996 Gzmhsyn bende Şubat sonu doğum yapıcam gene biraz sağuk olur evet ama fazla giydiremeyiz en ucuz kalın tulum da 150 170 TL o yüzden dolap uygulamasina baktım 50 60 TL ye çok az giyilmiş güzel tulumlar var bitane almayı düşünüyorum. Bir ay giyer ancak bizimkide. Bence kalın tulum lazım olur yeni doğan bebek hastaneye goturcez ne kadar arabada gitip gelsede üşür bence. Battaniyeye sarıp taşımak da zor gelir gibi sağı solu acılir Gine isterseniz sizde bakın Trendyol dolap ta çok uyguna güzel tulumlar gördüm ben daha almadım ama.
Gzmhsyn Ocak2022 hem ince hem kalın battaniye aldık pusetin üstünüde örterim öyle düşündüm birde yayan biyere gitmem eşim götürür soğuk görmez
Nilufar_1996 Ocak2022 Canım kalın tulum al battaniyede ginede açılır sağı solu kapşonlu elleri kapanan kalın tulum bak istersen dolaptan bak sende çok fazla kullanamazsın çünkü