Seda_krmnli42 Merhaba hanımlar Madre bebekten alışveriş yapan var mı isimli hastane çıkışı yaptırcamda kapıda ödemesi yokmuş ne diyorsunuz güvenilir mi kalitesi iyi mi
ruveyda98 Seda_krmnli42 ben 2 sene önce kızıma yaptırmıştım o zaman kapıda ödemeai vardı memnun kaldım güvenilir bir site
Meleekk Seda_krmnli42 ben 2 hafta önce sipariş vermiştim. Parayı eft ile gönderdim. Bir hafta sonra geldi hastane çıkışımız. Bende önce arada kaldım kapıda ödeme yok diye ama dedim deniyim Bi. 😊 Güvenilirmiş yani.
annenadorella Seda_krmnli42 ben daha yapmadım ama ilerleyen zamanda yapmayı düşünüyorum burda bi kac kisi yaptırıp memnun kalmıştı
Kuzeymom Seda_krmnli42 bnde senin gibi sordum güvenilir dediler aldım dünde elime ulaştı bir problem olmuyor güven canım
Seda_krmnli42 annenadorella bende fiyatlar dahada artmadan yaptıryım dedim.kapıda ödemesi olmayınca tereddütte kaldım 😊
annenadorella Seda_krmnli42 çok iyi düşünmüşsünüz her şeye zam geliyor bizim cinsiyetimiz bile belli değil daha o yüzden biraz beklicez 😊
HollyMolly Ben daha yeni orada yaptırdım çok güzel geldi çok beğendim. Yıkadım çekme SoLma renk bulaşması da olmadı