Sibelaaydin Elfilayda bende 41 haftalık oldum 2 cm acılma var bu gece yatısım yapılcak sabah 6 da suni sancıyla dogum baslatılcak 🤷🏾♀️
Elfilayda Sweet_mom 40+4 de kadar bekleriz dedi eğer o zamana kadar olmazsa Cuma yatış yapalım dedi yani sancım gelmiyor sizin neden?
Elfilayda Sibelaaydin benimde 2 cm açılma var ama ilerlemiyo bende sabah sekiz buçukta hastaneye gidicem yatış için