Betfer Bugün 20gün oldu sezaryan olalı . Korse doktor 1 aydan sonra kullan dedi ama sarkık duruyor sanki düşmüş gibi göbek deliğinin altındaki yerler düşmüş gibi duruyor . Ne yapmam lazım ya
metehaninannesiii Betfer 4 ay once dogum yaptım korse taktığım halde ayni daha cok yeni biraz zaman var gecmesi icin kolay degil