EsmanurTrlBykl Kızlar 35+3 oldum doğum yaklaştıkça aklıma kötü şeyler geliyor korkuyorum acaba bebeğimi kucağıma alabilcekniyim diye düşünüyorum hiç böyle düşünmezdim normal de sizede oluyor mu?
Slcnslcn EsmanurTrlBykl ben 25. Haftadatm bnde de var ayni düşünceler. Hatta onceki sabah uyanınca bana bisu olursa oglumuzu bnm yerimede sev die agladim durduk yere. Sanırım hormonlarla alakali.
Kadze EsmanurTrlBykl cok normal can taısyorsun hormonların tavan cogmuzda hep bir endişe korku panik mutsuzluk suçluluk doguma kadar böyle gidecek sanırım bu
Ahsenn EsmanurTrlBykl bende 35+6 yım sanki Doğumda ölçekmişim bebeğimi göremicem gibi hissediyorum. Bugün kan değerlerim yerlerde çıkınca daha bir korku bastı.
Pelinzade Bende kafamda çok kürüyorum kötü şeyler aklıma geliyor sonra bir bakmışım ağlıyorum sonra tövbe tövbe kendine gel diyorumm iyi şeyler düşün ama insanın elinde değil bir de ben hep önce her şeyi n en kötüsünü düşünüyorum ondan da olabilir
EsmanurTrlBykl Pelinzade ayni durumdayız canım allahım nolur kötü düşünceleri aklımızdan sil 🙏allah yardımcımız olsun 🙏çok kötü bir duygu