Selam kızlar 12.12.2021 de gelen güzel kızım, mucizem şükür sebebim🧿 Bazılarınız beni hatırlar burda sürekli gelmiyor hiç sancım yok diye yakınır dururdum. Bir cumartesi sabahı 40+2 de dr kontrolüne gittim eşimde ben de aynı heyecan diyoruz bugün kesin yatış yapılıcak gelicek kızımız ama bende sancı yok tabi her zaman olduğu gibi. Ve sonuç da kaçınılmaz dr daha zamanı var 41. Haftayı bekleyelim demesin mi kabullendik evimize dönüyoruz. Market alışverişi eksikler derken eve geldik ben yürüyüşe çıkıyım bir de merdiven iniyim çıkıyım dedim 14 kat merdiven 😅 son 3 gündür yaptığım bir aktiviteydi. Aynı gün üstüne kayınvalidem geldi yemek yap hizmet et ev süpür derken yoruldum duşumu aldım 23:00 sıralarında yatışa geçtim. Gece saat 00:30 sancılarım başladı. Tam da bahsettikleri gibiydi bir biri ardına gelen düzenli sancılar nedense hiç şüphe etmedim ve eşimi uyandırıp geliyor dedim. Tabi daha sabah dr yok 1 hafta bekleyeceğiz dediği için eşim sakin olup bekleyelim dedi. Sonra dayanamadım dr’umla mesajlaştım o da beklememi söyledi. Ama sancılarım beklemiyordu 10 dk da 3 sancı saydım ve eşimi ikna edip hastaneye gittik. Muaynem sonucu 4 cm açıklıkla yatışım gerçekleşti. Bağcılar medipol hastanesi ldrp odası 💕 gece 02:00 hemşirelerin yardımları, duş aldırmalar pilates topu üstünde egzersizler ışıkların istedişim şekilde karartılması huzurlu bir müzik sancılarımı karşılamama yardımcı oluyorlar herşey güzel gidiyor derken saatler ilerliyor benim açıklık ilerlemiyor sabah 06:00 açıklık 5-6 cm saat 09:00 7 cm ve kızım 💩 sını yapar dr’um benim sancılarımı yeterli bulmaz ve doğumu hızlandırmaya karar verir çünkü artık zaman yok çok az bir suni sancı biraz epizyo kızım kucağım da ☺️🐥 Toplamda 12 saat süren uzun bir süre ama sonunda çok güzel bir kavuşma💕 Başka doktorlar olsa belki o kadar sürede çoktan sezeryana alırdı ama Elif Hoca harika bir doktor💕 Çok uzun yazdım kusura bakmayın ama napayım çok uzun sürede bekledim🤭 Umudunuzu kaybetmeyin kızlar en güzel zamanda en güzel şekilde bebişlerinize kavuşacağınıza inanın 🥰