happy353535 kızım 16 aylık , hamileyim 🤰🏼 14+2 ama zaman geçmiyor burda yazanlara bayılıyorum 30 hafta 25 hafta galan sankı o zamanı görmeyeceğim 😂😇geçmiyor yahu sizde durumlar nasıl
Deletedmom5545 happy353535 11 den 25. Haftaya kadar o kadar çabuk geçti ki ne ara bu kadar oldu diyorum Ama şimdi günler hiç geçmiyor Haftalara hiç gelemicek mişim gibi geliyor
Deletedmom_7156 happy353535 ilk öğrendim zaman banada öyle olmuştu sanki hiç bu haftalara gelemicek gibiydim şuan çok şükür 33 deyim
PrensesAnnesi4 happy353535 İnanin en cabuk gecen zamanlardasiniz ben suan 34 haftaligim gun degil saat gecmiyor 🥴
Annesininkuzusuu1 İnanın geçiyor. Gece 12 ’yi beklerdim 1 gün daha ilerlemeyi görmek için . 35 haftada doğum yaptım şu an yanımda 7.5 aylık bir tosbik uyuyor ❤