Ozlem1492 ben alkol kullaniyorum sosyal hayatım içinde, hamile olduğumu öğrenince de doktoruma bu ve benzeri bütün kısıtlamaları sordum kafein alkol sigara paketli gıda hepsini konuştuk. Alkol için haftada bir gün bir kadeh şarap içebilirsin max. demişti. Tabi ki içip içmemek annenin tasarrufu. Sigara içinde, içmiyorum normalde zaman zaman tek tük içerdim eskiden. Onu da kırk yılda bire bir şey demeyen ya da günlük sayı ile izin veren doktorlar biliyorum. Ben hiç içmiyorum. Her gün çok fazla filtre kahve tüketiyodum onun için günde max. 1 bardak demişti, bi kaç günde bir 1 bardak içerek dizginledim kendimi. Ama görüyorum sigarayı bırakmadan fakat azaltarak doğuma kadar devam eden anneleri. Ayrıca sigara okey ama alkol no gibi yanlış bir bakış açısı da görüyorum insanlarda, zararsa ikisi de zarar biri daha evla değil teknik olarak sonuçta. Ya da sigara alkol yok ama çok kötü besleniyor mesela anne adayı umursamıyor vitamin almiyor dikkat edip özenmiyor. Bunların hepsinin bebeğe zarar verebilme ihtimali var sonuçta her açıdan ona göre davranmak lazım bence