Sudenizz benimde öyleydi canım, 32-33 haftalıkken acile gittim turnusol koydular suyum geliyormuş ardından kan testi verdim, suyun azalmaya başlayınca enfeksiyon yükselir emin olalım demişti doktor . Proluton Depot vurdular öyle geçti gitti. 38+6 da doğum yaptım