ErNur Kızlar suyum fazla çıkıyo şeker yüklemesi yapıldı bi şey çıkmadı çok şükür doktorum ayın 16 a kadar izinli geldiğinde ne yapılacağını söyleyecek benimle aynı durumda olan var mı bi sıkıntı çıkıyor mu acaba ? Korkuyorum açıkçası bebeğime bi şey olacak diye ??
Edamesutbayik ErNur su fazlalığı Benim bebeklerimdede vardı. Şeker yüklemesi yapildi çok sukur bir sıkıntı çıkmadı. Doğum zamanı yaklaştıkça bebeklerimin suyu normale döndü. Endişe etme sorun teşkil edecek bir durum degil bu.
ErNur Edamesutbayik ya bana çocuğun nefes borusu falan gelişmemiş olabilir dediler ondan korktum açıkçası bir sıkıntı çıkmaz değil mi Allah’ın izniyle
ErNur Edamesutbayik Ebe söyledi yemek borusu falan dediler anlamadım Allahın izniyle bi atlatsaydım yaaa hastaneye yatmam gerekebilirmiş
Edamesutbayik ErNur ebelerin dediğine fazla bakma. Doktoruna görün. Endişe etme nasıl düşünürsen öyle olur. Pozitif düşün.