Yasemin1 EbrarinAnnesi derin nefes al dedi ebe bana sadece biraz acı hissediyosum hemen oluyo zaten fazla büyütücek birşey degil merak etmeyin 😊
HabibeGler Ben 37 de oldum hem de hiç beklemefiğim halde çok fazla kasma kendini abartacak bişek yok açıkçası allah yardımcın olsun
Vldn HabibeGler nasıl yani ne yapıolarki çatı muaynesinde normel alttan kontrol değilmi korkulacak ne olabilirki 😱
NeslihanCaykara Parmak sokuyorlarmış 😞 bende korkuyorum açıkçası ama normal yaparsak o daha zor.ebenin parmak sokması rahatlattığını duydum