Advy26 valla ben sleepy kullanıyordum bebeğimin bacaklarında sıkmadigi halde iz bıraktı, A01 in bezini kullanıyorum şu anda çok memnunum bimin bezini de kullandım oda çok güzel hiç pişik olmadı, beze çok para verme gereği duymuyorum zaten hepsi çok pahalı oldu