Melisaa97 Mrv1007 Bende 37 haftalık hamileyim toplamda 10 kilo almışım gören herkes diyor sen hiç kilo almadın diye
Kelebekim gldndal ilk oğlumda 18 kiloyla tamamladım, şimdi 29+5im 4,5-5 kilo almışım. Zaten tüm kilolar son aylarda alınıyor.
Newmom49 1Cicekanne bende aynıyım kilo fobim var her gün spor yaptım 54 ten 57 oldum 14+5 yarısı hormonlara bağlı ödem tutumu ve kaş şişmesi bence
visneliayran gldndal diyetisyen arkadaşım var, hamilelikte hızlı alınan kiloların doğum sonrasında da hızla verileceğini söyledi, önemli olan lohusalıkta dikkat etmekmiş. Lütfen hamileliğinizin tadını çıkarın 🌼🧡
SusamTanecigi gldndal 31+5 6 kilo aldım henüz zayıf olduğum için zaten doktoruma göre daha alabilirim öyle diyor
Bebekannesii1 Ben şuan 24 haftaya girdim ve neredeyse 8 kilo aldım sanırım ilk gebelikte çok alınıyor normal mi değil mi bilemedim son ayalara doğru sanırım daha fazla alınıyor baktıkça moralim bozuluyor ve psikolojik olarak çöküntüdeyim resmen
gldndal Bebekannesii1 ben çöküntü olacak kadar dert etmiyorum sizler de etmeyin. Daha önce bu kiloları görmemiş biri olarak sadece biraz garipsiyorum. Ama buda hayatımızın en güzel dönemi tadını cikartalim bence. Hiç canınızı üzmeyin sizde..
EceDrn gldndal 32. Haftadayım 2 kilo aldım şuana kadar hatta 3 kilo almıştım 1 kilo vermişim 🤦🏼♀️ hamileliğimde bebekte gayet iyi gidiyor çok ilginç bir şekilde 🤷🏼♀️ almak için yemediğim şey kalamdı normalde su içsem yarar hamile kaldığımdan beri kilo alamıyor olmam çok ilginç 🤷🏼♀️
gldndal EceDrn sanırım burdan yine aynı şeye varıyoruz herkesin bünyesi çok farklı 🤭😊 olsun bebeginiz sağlıklı olduktan sonra hiç önemi yok bence
gldndal Dursun_nesli valla bilemiyoruz hep birlikte deneyimleyip göreceğiz inşallah dogumlardan sonra da birbrmize gittiğine dair burdan yazar hatta uyguladığımız şeyleri söyleriz 😊😊😁😁
SusamTanecigi Ahmetkaran bende de oluyordu bu magnezyum başladı mı doktorunuz fazla ayakta kalmaktan sanırım işe ara verince geçti benim ki oturup geri kalkınca yürümekte bile zorlaniyordum