Morprenses gldndal üzülme şekerim ben 30.haftadayım 17 kilo aldım.🤣hamilelik öncesi zayıftım çok çabuk kontrol sağlardım ama hamilelikte olmadı yediğimden fazla alıyorum neden bilmiyorum. doktor bişey demedi aldığım kiloya ama mesela 10-15 gündür kilo alımım durdu. Doğumdan sonra veririz napalım🤷♀️ Ekmek ve tatlı benim kilo almama sebep oluyo
Aayseee gldndal bende çok zayıftım 45kilo ıle hamıle kaldım 68e doğuma gittim doğumdan çıktığımda dırek 10kılo gitmişti dıger kılolarda zamanla emzırdıkce gıtmıştı canım merak etme gıder o kılolar bol bol emzırırsın bıraz egzersız bol bolda su içersin 🙂suan en önemli şey ıkınızınde sağlığı 🥰
BerayAzra gldndal ilk gebeliğimde 13 kilo almıştım doğuma kadar. Şuan 32 haftalığım 8 kg aldım heralde 13e gider diye düşünüyorum yine😀 ilk doğumumdan sonra 10 kg verdim hemen
Mrv1007 SumeyraKoc1 ay Allah korusun, yani takıntı dediğim nasıl olsa hamileyim iki canlıyım iki kişilik yemeliyim anlayısında değilim. Arkadaşınızın herhalde hastalık boyutundaydı durumu, çok şükür sağlığım yerinde. Başı sağolsun çok üzücü 😔😔
SumeyraKoc1 Mrv1007 mesajını yeni gördüm kusura bakma covid geçirdim de 🥲 arkadaşımın hastalık boyutunda üzülme ben kendisinin bile üzüldüğünü görmedim bir gün olsun bir damla gözyaşı döktüğüne şahit olmadım 2. Çocuğuna gebe midem bulanıyor yalanıyla hala aç geziyor psikolojik onunki artık akıllanmıyor 🤷🏻♀️
Hhfff Bende 24. Haftaya kadar 10 kilo aldım şuan 30. Haftadayim son aylarda daha çok alınıyor diyorlar ama 24. Haftadan bu yana 2 kilo aldım inşallah sonuna kadar az kilo alarak bitiririm
Elifyasar gldndal 28 haftalık olucam cumartesi günü 10 kilo almışım ama çok normal bence çünkü bebeğin de kilosu var ağırlığı var suyu var doğumdan sonra hepsi gider rahat olsun 😂
Kubrabasar gldndal ilk gebeliğim de 8 kilo almıştım mutluyumdum😅😅 şimdi 59 kilo ile hamile kaldım şuan 38 haftamdayım 79 kiloyum 20 kilo aldım resmen 🙈 umarım daha almam ama sorun etmiyorum veririz sonrasın da inşallah sağlık olsun 🥰
Seymaayyy gldndal ben şuan 35 haftalığım sadce 3 kg kg almışım oda bebeğindir yanı 😂 kg almadım nedense
Denizimin-annesi gldndal 35. Haftam 20 kilo aldım ama allhttan boyum uzun çok belli olmuyor korkma canım verirsin kimsede doğum kilosu çok kalmıyormuş
gldndal Dryakbts bebiş de alıyor çok şükür boy ve kilomuz haftamiza göre öndeydi bakalım önümüzde ki hafta tekrar gideceğiz kaç olmuş minik oglusumuz
leylo29 gldndal Bnde 52 kilo kaldim canim suan 28 haftamdayim gecen hafta 62 kiloydum en son kac kilo alirim bilmiyorum umarim normaldir doktorum bisey demedi ama ☺️hayirlsii olsun bebislerimiz saglikli olsunda kiloyu veririz ya inş 🤲
gldndal kuzucugunannesiii yani sizin aldığınız kiloya göre on kilo biraz fazla gibi ama 20-25 alanlara göre de az kalıyor 😁 sanırım bu duruma şartlara annenin alım potansiyeline göre değişiklik gösterebilen bişey 🤷🤷😊😊
kuzucugunannesiii gldndal Evet bence de öyle. Ben kilo verdim ama normal değil tabi benimki de. Kişiden kişiye farklılık gösteriyor
Ssultannnnn Ysmnkzz yaaa ayniyiz demek😍 bence normal gidiyo bundan sonrasi icinde bi 5 kilo eklesek 10 kilo olacak toplamda ideal bence😂
Ysmnkzz Ssultannnnn her ay a bir kg devam edersek süper 😊 ama 3. Trimester de ayda 2.2 gidiliyormuş gerçi öyle bile olsak 13 kg oluruz bu da normal gene🤲🤰🏻😊
Sm6161 Bende 22+4 8.5 kilo ile yola devam. Aslında yememe dikkat ediyorum ama kilo almaya çok meyilli vücudum gebelik öncesi de böyleydim. Doktorum ve etrafımdaki herkes kiloma bişey söylüyor çok sinir oluyorum elimde olan bişey değil dikkat ediyorum oysa ki🤦🏻♀️
Bahar-hivda2020 gldndal 30 hafta 5 kg sen biraz fazla almışsın ama ben dikkat ediyorum karbonhidrat az tüketiyorum
gldndal Bahar-hivda2020 Bu tarz degerlendirmelerniz bana yanlış geliyor açıkçası. Çok alma veya az alma durumu kişiye göre değişir. 100 kilo ile hamile kalmış biri için 15 kg almak fazladır belki ama 54 kilo ile kalanlar için genelde doktorlarin dediği 12-16 kiloya kdr normal olduğu yönünde. Biz burda sadece kendi vücut yapımız bugüne kadar aldiklarimiz doğrultusunda konuşuyoruz. Sürekli zayıf olan biri için 10 kg almak biraz tabi ki farklı geliyor ve garipseniyor. Ama bu asla bir şikayet bir serzeniş de değil. Daha önce de dediğim gibi bebeğim sağlıklı olsun gerisi çok önemli değil konuyu takıntı haline getirmemek onemli. 👍👍😊😊