ayferekal ay inşallah bir an önce geçer, benim 16. Haftaya kadar aktif bir şekilde kusmalarım devam etti. 16-22 arasında ara ara yine kustum. Şimdi 26+4 çok şükür artık kusmuyorum ama hala prilam kullanıyorum, doguma kadar da kullanacağım kesinlikle. Bir gün bırakmayı denedim sanırım psikolojik olarak deli gibi kustum, ilaçsız yapamam algısı oluşmuş. 6. Haftamdan beri prilamdan vazgeçemiyorum