Nisandoyku Kızlar 36+5 im kasıklarımda hatta afedersiniz ama vajinamın içi nasıl yarılıp açılacakmış gibi bir ağrı var özellikle yürürken açılma mı var diye düşünüyorum
MslAknn Nisandoyku 3 cö acılmam varmıs kızımda sansa muayenem vardı osekılde dogumum baslamıstı anlamadm yanı🥰
zeynepp1 Nisandoyku sanmıyorum çünkü şuan 18 haftalık hamileym 11 haftadan. Beri bende öyleyim dokorum normal oldugunu bebegim büyüdügünü ve kalsıyum magnezyum yazdı çok yorulmamam gerektigini söyledi sizin bebişde artk baya büyüdü agırlaştı normaldir kuzum
nevarneyokk Nisandoyku 37 haftalığım o çatı ağrısı dün uykumdan uyandırdı.. Kıvrandırıyor resmen çocuk çıkcak gibi geliyor ama açılmam yok sanırım ağır oldukları içinmiş artık
Nnur1 Nisandoyku açılma hissedilmiyor. İlk hamileliğimde 39.haftadayken kontrol için doktora gittiğimde 4 cm açılmam olduğunu söylemişti doktorum. Ama ben 1 haftadır baskı ve ağrı hissediyordum. O da çatı ağrısıymış