Tubikoo sağ böbreğimde oldu benim de, doktorum baktı hafif düzeyde dedi, ürolojiye ya da nefrolojiye gönderme gereği duymadı. Ama doktorun hafif dediği şey beni uykudan uyandırıp ağrıdan kusturuyordu, ileri boyutta olan arkadaşların acısını düşünemiyorum bile. Eğer stent takılacak kadar ilerlemediyse maalesef yapacak bir şey yokmuş, bol bol su içmekten ve dogumu beklemekten baska caremiz yok dedi doktorum. Sonraki kontrolde tekrar bakacağız, ağrım geçti çok şükür eğer büyüme devam ediyorsa o zaman yönlendirme yaparım dedi