TazeAnne06 Ayyysss hayırlı olsun canımmmm 🥰🥰🥰 bence hemen kan ver benimki bundan ti tık kpyuydu ama silikti yine de
dugmeannesi Benimki bundan daha silikdi gece yapmıştım testi sabah gidip kan verdiğimde kanda çıktı 😍sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 😍
TazeAnne06 Ayyysss tüp bebek mi canım ben 9. Gün evde test yaptım çift çizgi görünce kan verdim 79,80 çıkmıştı ilk değerim şimdi ikizlerimle 6+6 haftalığız teyzesi 🙈🥰
m060918 Ayyysss inşallahh canım inşallah ikizdir Rabbim yüzünü güldürsün darısı bana ve tüm isteyenlere inşallah 😇🌸🥰
Ayyysss TazeAnne06 oyyyy maşallah bende ikiz bekliyorum ama inşallah Rabbim nasip eder tüp bebek evet