32ceyda Arkadaşlar 20 gün oldu 16 haftalık ölü doğum sonrası kürtaj oldum kanamam bitmiyo koyulaşır tekrar rengi açılıyor normal ni durummu çok korkuyorum tekrar gebe kalmamaktan çok korkuyorum
Amineberra 32ceyda canım benim de öyleydi düştükten sonra 2 kere adet oldum üçüncüye olamadım 35 gün oldu ama hep negatif kan da da yok ama burada ki bazı kişiler hamile kalmış korkulacak bir durum yok içini ferah tut
Nesliihang Aksine kürtajtan sonra çok çabuk çocuk olur derler. Ben 1 yıl hamile kalamadım her yolu denemiştim sonra 3 aylıkken kürtaj oldum. 3 ay korundum bıraktığım gibi hamile kaldım doktorumda demişti kürtajdan sonra hemen oluyoe diye doğru çıktı bende