BirDilektuttum Kızlar merhaba hamile kaldığımda saçlarım sarıydı şuan 5 aylık hamileyim diplerim geldi ve saç uçlarım çok yıprandı çok fazla dibe temas etmeden uçlarını bitkisel boyayla boyatsam problem olur mu var mı daha önce bu şekilde boyatan
Algorab BirDilektuttum Benim danistigim dr tavsiye etmedi.Hem Piyasadaki bitkisel boyalar icerik olarak temiz degil hemde sac boyasinin sacin her yerinden emilimi oluyormus.Siz bilirsiniz tabi
Elifgoktug1 BirDilektuttum biri daha açmıştı böyle bir post altına güzellik uzmani yazdi bitkisel yada doğal boya diye birsey yok hepsinde kimyasallar var demişti. 2 doktora gidiyorum bende ikisi de önermedi banada
Clementinee BirDilektuttum 5. Ayımda boyadım bitkisel boyayla şimdi 7. Ayım bitmek üzere yine boyadım doktorum boyayabilirsin demişti. Kendisine ve bilgisine çok güvenirim 🤍 Elindeki telefon bile çok daha tehlikeli demişti bana 😅
BirDilektuttum Clementinee bende doktorumla görüştüm boyatabilirsin sorun yok dedi şuan kuafördeyim 😬