blueberyy00 elfmoom yaaa maşallah 🥰🥰 16 gün sonra bizde diyebilecek miyiz zaman geçecek mi acaba ikili rakamlara ☺️☺️
asellmom elfmoom bizimde 6 gün sonra son 99 şu 30. Haftalarada gelsem Bi oh çekicem 😅 erken doğum riskiyle uğraşıyoruz bizde 🤷
elfmoom blueberyy00 gerçekten çok yavaş geçiyor ama bir şekilde geçiyor :) bence 30 dan sonrası daha kolay geçecek , şimdi birşey yapamıyoruz o zaman kıyafet yıka ütüle eksik al her hafta kontrol vs
elfmoom DogaCanan amiiiinnn 🥰 inşallah tekli rakamlara da düşersiniz çarçabuk🥰 bana o 30 gün hiç geçmedi ya
blueberyy00 elfmoom evet aynen öyle şimdi en fazla iki üç parça beğendiklerimi alıyorum kenara koyuyorum bir an önce yıkayıp ütüleyip yerleştirmek için sabırsızlanıyorum. Birde eksik almakla bitmiyor gerçi Her gün yeni birşey geliyor aklıma ekliyorum listeye ☺️
DogaCanan elfmoom 2 hafta sonra ayrıntılı, diğer 2 hafta sonra dr kontrolümüz diğer 2 hafta sonra covid aşısı 2. Doz derken derken inşallah hızlı geçecek şu 30 ☺️😇
yigitegenin_annesi1 elfmoom hey3cqn dorukta dün gece heyecqndan uyudum😂kaç gecedir uyuyamıyrdm😂pazarteside doğm olabilir hazırız gelsin paşammm
Durubebegim yigitegenin_annesi1 yaa profiline bakmaktan ne yazdığını okuyamıyorum okuduklarımı sanki profilindeki yazmış gibi okuyorum çok cidi üzücü birşey yazsan bile resim güldürüyor sonunda😂😂😂😂😂😂
sabirsizmomy elfmoom son 33 🤩 8 ay göz açıp kapayana kadar geçti de su son günler geçmek bilmiyor sanki