buseclk_ kızlar idrar da şekerim 140 çıktı normal mi başına gelen var mı doktor yüksek dahiliye dedi ama
Sevgi_kuscu Bende geldim şeker doktorundan şimdi insülini verdi bakalım Allah büyük artık gebelik şekeri çıktı