Nuraydal Merhaba güzel anneler doğum yapalı 2 ay oldu sürekli sağım yapıyorum buzluğa koydum haliyle fazla sütü ve ihtiyacı olan birine vermek istiyorum fazla olduğu için lutfen ıhtycı olan ulaşsın yada alan hastane ler varmı bilgisi olan
Wonderful_mom Nuraydal bence oyle yapmayin sut kardeşlik olayi var ya.. bilemezsininz kikin sizin sutu ictigini
Lulemom Nuraydal arkadaşa katılıyorum. Süt kardeşliği oluyo. Bağışlicaksanız da iletişimi koparmamanız lazım.
eslemsi Nuraydal belki ileriki günlerde sutunuz yetmez olur o zaman içirirsiniz henuz erken bir karar gbi geldi bna
Zeynepli Nuraydal sütünüzü adını adresini bildiğiniz birine verebilirsiniz rastgele birine bağışlamak çocuğunuzun kiminle süt kardeşi olduğunuz bilmemenize yol açar. Hatta siz de süt annesi olacaksınız. Süt bağı aynı evlatlık bağı gibidir İslam’da. Yani sütünüzü içen çocuk kendi çocuğunuzla kardeş olurlar. Nesep ve soy karışmaması için dikkatli olmalısınız. 🌺🌺
Mihriballim Yakın çevreden birine verirseniz çok güzel olur süt kardeş okuyor bağı koparmamak lazım birde maşallah sütü arttirmaj için yaptığınız birşey var mı yoksa genetik mi
eslemsi Mihriballim sur genelde genetik oluyor benimde dolabimda yer kalmamişti sütten ustelik bir kere emzirmislihim yok 7 ay sagdim hic azalma olmdi ble 300 ml cikiyordi bir sagimda
Civcivinannesiii Nuraydal bebeginiz kizmi erkekmi Cinsiyet kızsa sütü kız bebege Erkeksee erkek bebege verin Kizi erkege Erkegi kıza vermeyin Sut kardesi olamasinlar sakıncalı
irem Merhaba annemiz Dilerseniz Happy Kids uygulamamızdan diğer annelerimize danışabilirsiniz oraya daha uygun bir konu🙏🏻💖