Geçen sene idari izinde olanlara uzaktan ders yaptırdı bazı okullar, o zaman ödediler ek dersi. Ama şu an gebelik sebebiyle çıkılan idari izin öyle 3-5 günlük bir idari izin değil ve uzaktan ders de yapılmıyor, haliyle ders yükümüzü başkasına veriyorlar. Böyle olunca da üzerimizde ders kalmıyor ve ek ders ücreti yatmıyor idari izne çıkan gebelere.