Merve_12345 Ben 5 haftalık gebeyim tup bebek ile dun biraz kanamam oldu ve bu gun kan uyusmazlıgı cıktı dr igne verdi vurdum bi sorun olur mu acaba
Byztrkravc Merve_12345 sorun olmaz bende erken vuruldum kanama olduğu için 27 de tekrar vurulacam canım geçmiş olsunn🥰
Kubos01 En ufacık bir kanamada kaç hafta olursa olsun iğne gerekiyor iyi yapmışsınız doğumdan sonra da bebeğin kan grubuna göre tekrarvuracaklar
Merverdgn Benimde 6 haftalıkken kanamam oldu. Hemen kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum. 28. Haftada tekrar vuruldum. Çok doğru bir şey riske atmamak için vuruluyor. Doğumdan sonra da bebeğin kan grubuna göre uyuşmazlık varsa tekrar vurulmamız gerek