Zeynepp97 Zeyneb12 Ben nasip olursa 40 ı çıktığı gün yaptırmayı düşünüyorum doktorlar ın çoğu da genelde 40 ından sonra öneriyor
Kubra0125 Zeyneb12 merhaba bizde 1.5 aylıkken sünnet yaptırdık bebek yattığı için süreç de hiç zorluk çekmedik iyileşme süresi de hızlıydı doktor bez kullandığı için başka birşey kullanmaya gerek duymadı şimdi ikinci oğlumu bekliyorum onu da 40indan sonra hemen yaptıracağım
Feyza-nur Zeyneb12 55 günlükken yaptırdık bende gazı cıkarırken sorun olur diye korkuyordum ama bardak koyduğumuz için sorun olmadı
Zeyneb12 Zeynepp97 teşekkür ediyorum cevabınız için. Çocuğu gaz çıkarmak için kucağımıza falan alacağız bez bağlayacağız sorun olur mu acaba
Zeynepp97 Zeyneb12 Yok çok çabuk iyileşiyor demişti doktor bez olduğu için başka bir şey kullanmaya gerek bile olmuyor , çok fazla hareket etmediği için canı da yanmıyor anne 2 gün parol içiyor emziriyor o şekilde ilerliyor doktorlar anlatıyor süreci zaten
Twolittlebabies unemere bizde doğduğu günün ertesi günü hastaneden çıkmadan kestirmiştik çok iyi oldu üç gün içinde göbek bağıyla birlikte iyileşti geçti gitti çok şükür 🙏🏻 iyiki yaptırmışım diyorum. Şimdi ikimci kez oğlum oluyor onada öyle yapacağız inşallah
unemere Zeyneb12 Yok hayır hiç bir sorun yaşamadık çok şükür. Bezin içine bardak kesip koyduk direk beze temas etmesin ve kakası değmesin diye o yüzden kucağımızada rahatlıkla aldık.
EsengulC Zeyneb12 ben 3 aylıkken yaptırdım doktor bezden çıkmadan ve emeklemeden en kolayı dedi yaptırma aşaması bira zor oldu iğne yaptılar pipisine çok ağladı o an yapıldıktan sonra kolay iyileşti ama o iğneyi yaptıkları an çok zor dayandım yani nerdeyse dönecekti m geri eşim ikn etti
EsengulC Zeyneb12 ever ben zor dayandım ama sonradan iyi ki yaptırmışız da dedim çabucak iyileşti anlamadı sonradan
Meldaa55 Ne kadar erken o kadar iyi 2 yasinda yaptirdim cok pisman oldum keske dogdugunda yaptirsaydim dedim
iremcannn1907 Zeyneb12 biz yenidoğduğunda kontrol ettirip doktorun uygun bulduğu zamanda hemen yaptıracağız. https://resimyukle.io/r/XR648i1xmh Bu da fikir olsun size ☺️❤️