Kubraka Hanımlar 37+2 haftalık hamileyim doktor hiç açılma yok dedi ve bebeğin kafası aşagda ama kendisi hala yukarıda ne yapmam gerekiyor
Elifinannesi_ Kubraka Bende 37+1 haftalığım 32. haftadan beri 1 cm açılmam var bebekte aşağıda en son kanala ilerliyordu. 🙈