o1anneadayi korkmayın sakın. beslenmenize çok dikkat edin. ben de eylül ayında 20-21. haftamda delta varyantı oldum, aşısızdım. benim erkek kardeşim doktor,onun önerilerini dikkate alarak hafif atlattım, sanki normal bir faranjit olmuşum gibi geçti. bana önderdiği şeyler; ciğerleri temizlemek için keçiboynuzu özü her sabah aç karna 2 kaşık içtim, apiteranın tek kullanımlık propolislerinden aldım bal ile birlikte süte karıştırıp her gün bir tane içtim, kullandığım d vitamini damlayı normalde ölçüsü günde 3 damla ama bana hastalık esnasında abartabileceğimi söyledi günde 15 damla kullandım, c vitamini ve çinko birlikte olan suda eriyen tabletlerden her gün 1 tane, her gün kemik suyuna çorba, pıhtı atmaması için de kan sulandırıcı hap ya da iğne( doktorunuza danışın), yine pıhtı olmaması için bana sürekli hareket etmemi aynı pozisyonda uzun süre oturmamamı ve yatmamamı söyledi(pandemi merkezinden arayan doktorlar da öyle söyledi), en en önemlisi ise su. Elinizden suyu düşürmeyin. 5 litreye kadar iç dediler bana hem kardeşim hem de pandemi merkezinden arayan doktorlar. birden içmeyip gün içine yayın sürekli yudum yudum için. keçiboynuzu özü çok önemli ciğerler için