Plastikkupa Merhaba anneler . 2-3 gündür kasıklarımda ve sanki pubis tepemin içine doğru bi yanmam başladı. Acaba diyorum bebiş aşağı mı iniyor. Benim gibi yanma yaşayan var mı ? Sağa sola dönerken çok hissediyorum yanmayı
gozdekrks Plastikkupa bende aynıyım ayni baskı bende de var bazen vajinamda batma bile oluyor bebek toplanıyor 36 haftadayim bende sag sol kasjkta ağrılar oluyor
Mucizem_211 Plastikkupa o yanma benimde var kasıklarımda bide vajinaya doğru batma oluyor daha 25+1 normal mi acaba
Plastikkupa gozdekrks ayy geliyor bu bebişler 🤭 hem artık bitsin istiyorum ama hem doğumdan çok korkuyorum herşeyin hayırlısı
Plastikkupa Mucizem_211 ya doktora gittiğinde bi sor istersen 25. Haftamda falan ara ara hep kasık ağrısı yaşadım da yanma falan olmuyrodu
Nrn Bende 36+5 aynı durum bendese var birde migde. Bulantısı ve baş dönmesi başladı yarınkontrole gideceğim hayırlısı inşallah
Plastikkupa Nrn mide bulantısı bazen bende de oluyor ve İshal tarzı şeyler yaşıyorum . Bunlarda doğumun habercisi imiş
Mucizem_211 Plastikkupa tamam canım sorarım salı günü rabbimin izniyle doktora gidecem o zaman sorarım