humeyrak benim de suyum 29. Haftadan bı yana az zar zor 34 hafta olıyorum yarın ve cumartesi doğumum var . Kimi doktor su fazla iç diyor 1 ay 4 lt su içtim ama artmadı , kimi doktor senin içtiğin su ile alakası yok o kendi üretiyor suyunu vs diyo , detaylı ultrasona bile girdim bebeğin böbreklerinde mi bişi var çiş yapmıyor diye ama sorunuz çıktı , bi doktorum ilyopatik dedi tıpta açıklanamıyor dedi yani , gazla takmayın kafanıza haftası iyi en azından bebeğin