Bebegin kilosu 2400 sancilarim cok ben kasilma agri hicbirsey hissetmiyorum bebek gayet hareketli dun ciger gelistirici iki doz vuruldum bugunde vurulucam birde ilac kullanmaya basladim doktor 37ye kadar tutmaya calisicaz dedi bebegin sagligi acisindan cok endiselendim benim gibi olan varmi?