dygacng 505050 bende bugün 19+2 yim bende henüz hissetmiyorum heyecanla bekliyorum ilk hamileliklerde 21-22. Haftaya kadar hissetmemek normal diyolar ama
Pinaray0309 505050 bennnnnn her gün doktora gitmek istiyorum :) korkuyorum ama normal mis 20 den önce hissetmezsin diolar
Taze_hamis 505050 korkma canım ben tam anlamıyla 24.haftada hissetmeye başladım. Hergün ya acile ya sağlık ocağına gidiyordum kontrol için korkudan.
melikeguneyozalp 19+5’iz yaklaşık iki haftadır hissediyorum. Seyirme şeklinde başladı şimdi net bir şekilde hareket ediyor. İnşallah sizde bir an önce hissedersiniz.😊