ecemst_ 11 hafta 5 günlük hamileyim. 2 doz biontech aşılıyım. Yaklaşık 3 hafta önce covid atlattım. Şimdi e-nabızı kontrol ettiğimde 3.doz biontech aşı hakkı gelmiş. Doktorun aşı olunmalı diyor. Sizce ne yapılmalı?
Crnnn7 ecemst_ covid olmak daha sıkıntılı aşı olmak en iyisi hemen gideceğim benn de 3. Dozum gelince
Derin0712 ecemst_ asi olun kesinlikle omricon fena yayiliyor kendinizi garantiye alin bende 3 doz asiliyim hepsinide gebelikte oldum doguma 15 gunum var 14 haftaya kadr bekleyin sonra olun
Morprenses ecemst_ ben 2 dozu da hamileyken oldum ya napıcaz şimdi onu göze aldık 3.dozdan korkuyorum bu sefer
muge1661 Ben hamile kalmadan önce 2 doz biontech oldum, şimdi ocak ayında 3. Dozum gelicek ve ben 3 aylık hamile olmuş olcam doktorum kesinlikle ol dedi.