Deletedmom434 ben anadolu hastanesinde cem beye gittim inanılmaz iyi bi doktor.
Güler yüzlü rahatlatıcı.
Stresli olsan bile stresini yenmeni sağladı. Arkadas gibi konustu.
Herseyi söyledi. Tavsiye ederim. Ama ben devlet hstanesine gidiyodum. Cem beye kanamam oldu onun yüzünden gittim ama önemli biseyim yokmus idrar yolu enfeksiyonuymus.