keremveannesi mutluaile11 ikinci isme gerek var mı dolu dolu iki isim gibi atahan 😇 bence tek ve asil kalsın benim fikrim 💛
keremveannesi mutluaile11 anladım canım yeni uyanmıştım da öyle anlamışım 🙈 Ali Kağan olur mu acaba seslenirken uyuyor gibi :)