Anneyimmm bende 17. Haftamdayım çok aşırı ağrılarım var. Devlette gidiyodum bana dedi düşük tehtidi progestan falan verdi. Ben dayanamadım özele gittim. Doktor enfeksiyon olmus olabilirsin dedi tahlil istedi tahlillerime baktım da aldıgımda gercekten idrarda enfeksiyon var sanırım o yapıo agrıyo ? İdrarını yaparken yanma oluyo mu ?