Dlrblt maşallah 🥰her çocuğun mizacı, karakteri birbirinden farklı oluyor. Benim ilk oğlum da çok kolay bir bebekti, o sayede cesaret ettim ikinciye. Bakalım bu nasıl bir bebek olacak. 😁
mide yanması bu haftaların kronik problemi sanırım. Gaviscon ya da rennie gibi rahatlatacak bir takviye kullanıyor musunuz? Ben yarın yazdırmayı düşünüyorum doktoruma. Akşamları genelde rahatsızlık hissi oluşuyor. Çikolata, kahve, baharatlı yiyecekler, asitli içecekler mide yanmasını arttırıyormuş. Uzak durmaya çalışıyorum ama nefis işte bazen canı istiyor insanın. 😁