55alp34 Kızlar istanbul beylikdüzü devlet hastanesine kontrole veya doğuma gidip memnun kalan varmı??
Asyaveannesi36 55alp34 ben kontrole gitmiştim annemde kadın hastalıklarından ameliyat oldu 5 ay önce ama beğendiğimiz doktor gitti maalesef o yüzden bilemiyorum Ayşe hanımı duymuştum iyimiş diye
55alp34 Hastaneye gidiyorum hınca hınç dolu oluyo bu uygulamada bu hastaneye hiç hiden yokmu kızlar..