Halek_ maaşınızın eksik yatmasından ziyade arada 3 gün boşluk görünüyor bu da sgk bildirimlerinde özel sektörde sıkıntıya düşürüyor işvereni. Doğum yaptığınız gün doğum raporunuzun başlaması gerekiyor. Hastane ile iletişime geçerseniz düzeltme yaparlar, ancak bu sefer tarihe dikkat edin raporda çok değişiklik olunca paranızı alırken sorun yaşıyosunuz. Sağlıkla büyütün bebeğinizi☺️