Mom545441 aaa Ne acelen var tatlım? Daha çok yenisiniz. Bu kadar uğraşıyorsun diye bende 3,4 sene evlisin felan sandım. Bırak kendi olur üstüne düşme. Zaten doktorlar 1 yıl tamam olduktan sonra tedaviye başlıyorlar. Neden acele ediyorsun. Evliliyinizin tadını çıkarın.