dgumus aynen normal doğumda kolay toparlaniyosun da sezeryansa süreç biraz uzayabiliyormus. Kız Bolu da baya uzak ha buraya dediğin gibi devlet hastanesi kötü duruyor ama iki doktoru var özelden iyiler .Osman yaşa ve cumhur diye bı doktor ikisi de çok iyi . Medical parkta uçmuş fiyatlar özelde o yüzden yapamam ya burdaki ozelinyada Mersin şehir hastanesini düşünüyorum şehir hastanesine de çok iyi diyolar. Park yatağı da ben besikle birlikde esnaftan aldım . Tarsus üçgen carsi varya orda muhitli bebe diye bı dükkandan aldık tanıdık arkadaş vardı onu da götürdük baya oturup pazarlık yaptık bı ugrayin isterseniz yine 1200 vs filan derlerse bı şekilde indirim yaptirirsiniz biz buraya öneri üzerine geldik filan dersiniz ben ordan cicikonun park yatağını aldım henüz kurdurmadim ama bu ay kurdurcam onuda . Bebek arabasını da babycare marka aldık çok güzel çok kullanışlı duruyordu yanımda tecrübeli bir anne götürdüm tabi🙊🙊🙊 bana da bebek odası çok gereksiz geliyor evimde yerimde yok şimdilik 3 4 yaşına kadar idare ederim eşimin bekarken aldığı bazasi var yepyeni daha odasını ayirdigimda onu kullanirim bide dolap alırım olur biter çok masrafa gerek yok 🙊