Oznur61 Merhaba kızlar devlet hastanesinde epidural normal Doğum yapıyorlar mı süreci bilen var mı yardımcı olur musunuz şimididen teşekkür ederim
Sakinem212 Oznur61 hayır epidural yapmıyorlar hatta bebek tehlikeye falan girmezse asla sezaryen bile yapmazlar .