37+3 haftalıgz bebegımın makat gelişi olduğunu söyledi doktorum, 1 hafta daha bekleriz dönmezse sezeryana alırım dedi 38+3 oluyorum. Sezeryan olmak istemıyorum 🥺🥺 aranızda böyle durum yaşayan son anda bebegı dönen oldu mu? 40 haftaya kadar beklesek acaba bişey olur mu